Nacházíš se zde:

Vrácení zboží a reklamace

Máte otázky?

Zavolejte:
558 712 283
Napište:
kontakt@kontakto.cz

Vrácení, výměna a reklamace v e-shopu kontakto.cz

14 dní na vrácení | 365 dní na výměnu | 2 roky záruka
Bezplatné vrácení do 14-ti dní

Při nákupu na kontakto.cz máte právo vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Vrácení zboží je zdarma.

Jak využít bezplatné vrácení?
  • Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.cz nebo zavoláním: 558 712 283.
  • Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedli.
  • Vrácené produkty musí být nevyužité a v původním stavu.

Podrobnější informace o zásadách vrácení naleznete v našich podmínkách. Zde můžete stáhnout formulář vrácení.

Bezplatná výměna během 365 dnů

Jestliže se vám po obdržení zboží změní zrak, můžete jej vyměnit za jiný během 365 dní.

Jak využít bezplatnou výměnu?
  • Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.cz nebo zavoláním: 558 712 283.
  • Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedli.
  • Vrácené produkty musí být nevyužité a v původním stavu.
2 roky na reklamaci

Jestli jste dostali vadné zboží, můžete jej reklamovat. Zboží má dvouletou záruční dobu.

Jak lze reklamovat špatné čočky?
  • Pošlete nám prosím vadné produkty spolu s formulářem pro reklamaci, který naleznete níže.
  • Pro posouzení stížnosti jsou produkty odeslány výrobci.
  • Reklamace jsou zpracovány do 30 dnů.
  • Čočky je třeba zaslat zpět v původním obalu nebo v pouzdře s roztokem na čočky, aby se zabránilo vysychání.
  • Pokud bude reklamace uznána, nahradíme vám počet čoček, které jste nám zaslali zpět.
  • Výrobce může požádovat o písemné potvrzení vašeho očního lékaře, že byste měli nosit tyto specifické čočky.
  • V případě nahlášení zdravotních problémů po použití čoček může výrobce požádat o lékařskou dokumentaci.

Další informace týkající se reklamací naleznete v našich podmínkách. Formulář reklamace si můžete stáhnout zde.


Zapište se do newsletteru a získejte informace o novinkách
Mobilní verze
Chcete pokračovat?