Charakteristika roztoku SOLO-Care AQUA:
Díky roztoku je uživatelé nosí v průběhu dne s pocitem komfortu. Obsahuje provitamín B5 a Sorbitol, které tvoří systém HydroLock, zajišťující dokonalé navlhčení kontaktních čoček. Ve srovnání s jinými roztoky pro čočky SOLO-care AQUA udržují až o 90 procent lepší navlhčení ve srovnání s uživateli jiných roztoků dostupných na trhu.
Umožňují 2 možnosti péče:
- bez čištění a oplachování – čočky po sundání z oka stačí vložit do nádobky naplněné roztokem. Po 4 hodinách jsou čisté a opět připravené k použití.
- čištění za 5 minut – po mechanickém očištění a opláchnutí, jsou čočky čisté a komfortní již po 5 minutách ponechání v roztoku.
Pokud čočky nejsou používané, mohou být uchovávány v roztoku SOLO-care-AQUA až 30 dnů bez nutnosti dodatečného čištění!
K dispozici také v balení:
K tomuto produktu nebyly vloženy žádné názory
Odeslání v Kontakto.cz
Doprava na adresu:
- GLS: Platba předem - 79,00 Kč
- GLS: Dobírka - 89,00 Kč
- Česká Pošta: Platba předem - 89,00 Kč
- Česká Pošta: Dobírka - 99,00 Kč
Doprava do místa odběru:
- Kontakto.cz - Hlavní třída 43/34 737 01 Český Těšín: Platba předem - 0 Kč
- Kontakto.cz - Hlavní třída 43/34 737 01 Český Těšín: Platba v hotovosti - 0 Kč
- GEIS Point: Platba předem - 49,00 Kč
- GEIS Point: Platba v hotovosti - 59,00 Kč
- GLS Parcelshop: Platba předem - 49,00 Kč
- GLS Parcelshop: Platba v hotovosti - 59,00 Kč
- Uloženka.cz: Platba předem - 49,00 Kč
- Uloženka.cz: Platba v hotovosti - 59,00 Kč
Zásilka do zahraničí:
- GLS: Platba předem - 249,00 Kč
Vrácení, výměna a reklamace v e-shopu kontakto.cz
Bezplatné vrácení do 14-ti dní
Při nákupu na kontakto.cz máte právo vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Vrácení zboží je zdarma.
Jak využít bezplatné vrácení?
- Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.cz nebo zavoláním: 558 712 283.
- Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedli.
- Vrácené produkty musí být nevyužité a v původním stavu.
Podrobnější informace o zásadách vrácení naleznete v našich podmínkách. Zde můžete stáhnout formulář vrácení.
Bezplatná výměna během 365 dnů
Jestliže se vám po obdržení zboží změní zrak, můžete jej vyměnit za jiný během 365 dní.
Jak využít bezplatnou výměnu?
- Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.cz nebo zavoláním: 558 712 283.
- Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedli.
- Vrácené produkty musí být nevyužité a v původním stavu.
2 roky na reklamaci
Jestli jste dostali vadné zboží, můžete jej reklamovat. Zboží má dvouletou záruční dobu.
Jak lze reklamovat špatné čočky?
- Pošlete nám prosím vadné produkty spolu s formulářem pro reklamaci, který naleznete níže.
- Pro posouzení stížnosti jsou produkty odeslány výrobci.
- Reklamace jsou zpracovány do 30 dnů.
- Čočky je třeba zaslat zpět v původním obalu nebo v pouzdře s roztokem na čočky, aby se zabránilo vysychání.
- Pokud bude reklamace uznána, nahradíme vám počet čoček, které jste nám zaslali zpět.
- Výrobce může požádovat o písemné potvrzení vašeho očního lékaře, že byste měli nosit tyto specifické čočky.
- V případě nahlášení zdravotních problémů po použití čoček může výrobce požádat o lékařskou dokumentaci.
Další informace týkající se reklamací naleznete v našich podmínkách. Formulář reklamace si můžete stáhnout zde.